Beetje nat, beetje eentonig - Reisverslag uit Grong, Noorwegen van Loes en Ted Keijzer - WaarBenJij.nu Beetje nat, beetje eentonig - Reisverslag uit Grong, Noorwegen van Loes en Ted Keijzer - WaarBenJij.nu

Beetje nat, beetje eentonig

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ted

11 Juli 2017 | Noorwegen, Grong

We zijn maar weer verder gegaan. Niet alleen vanwege het industrielawaai, maar ook vanwege het gebrek aan gezelligheid. Om 9 uur stonden we bijna helemaal alleen op de vrij grote camping. Dat nodigt niet uit, om een dagje te blijven staan.

We hebben vandaag een kleine 300 km over de E6 gereden. De ruitenwissers hebben vaak dienst gedaan. De weg was vrij eentonig, en deed ons denken aan het Schwarzwald op een regenachtige dag: beetje op en neer, beetje slingeren, links bomen, rechts bomen. Het zal wel door het matige weer komen, dat we niet zo onder de indruk zijn geraakt. En we zijn natuurlijk wel een beetje verwend geweest, op de "17" en op de Lofoten.

Er waren ook enige lichtpuntjes. Mosjøen heeft een kern die aan branden is ontsnapt (dat is zeldzaam in Noorwegen). De houten stadshuizen staan er nog. De Laksfossen is een stroomversnelling/waterval die ongeëvenaard is als het gaat om de afgevoerde hoeveelheid water per seconde.

We staan nu op een camping in Grong. Morgen zien we wel weer verder.

• 11 Juli 2017 - 19:29

Ria:

Hallo

Wat jammer van het slechte weer. Zeker als je door een natuurgebied rijdt. Is het een troost dat wij vanaf vanavond tot morgenavond ook in de regen zitten? Nee zeker.
    Toch veel plezier morgen.

Gr. Ria

• 11 Juli 2017 - 19:35

Loes En Ted De Keijzer:

Waarom denk jij, dat wij in de regen gaan zitten? Wij zijn niet gek!

• 12 Juli 2017 - 23:13

Ria:

Hoi
    Komen net van de verjaardag van Nienke. Dacht nog even te kijken waar jullie nu zijn? "Verder zien " was het dus niet. In Grong gebleven?
    Gr.Ria