De kop is er van af - Reisverslag uit Melun, Frankrijk van Loes en Ted Keijzer - WaarBenJij.nu De kop is er van af - Reisverslag uit Melun, Frankrijk van Loes en Ted Keijzer - WaarBenJij.nu

De kop is er van af

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ted

04 Mei 2019 | Frankrijk, Melun

We zijn 501 km onderweg. Daarmee hebben we ongeveer 7% van de totale reis afgelegd.

We zijn vanochtend rond half tien vertrokken, uitgezwaaid door Paul en Jeannette (dat is inmiddels een goede gewoonte).

Voor deze reis naar Spanje en Portugal zijn België en Frankrijk vooral doorreislanden (alhoewel we morgen in de buurt van Limoges wél een culturele stop maken). Daarbij hebben we als stelregel, dat we in Frankrijk niet over de tolwegen rijden (tenzij het echt niet anders kan). Ook willen we, om de drukte te ontlopen, enige afstand tot Parijs bewaren.

Via Breda zijn we naar Antwerpen gereden. Daar hebben we de afslag naar Brussel genomen. Onderweg naar Mons/Bergen kwamen we in eerste stortbui van de dag terecht. Er zouden er nog verschillende volgen, afgewisseld door zonnige perioden. Bij Mons hebben we de R5 naar Maubeuge genomen (daar was de temperatuur inmiddels gezakt tot 5°C). In Maubeuge hebben we de N2 genomen (langs Laon en Soissons), tot aan vliegveld Charles de Gaulle. Daar begint La Francilienne (N104) richting Melun. We staan nu op camping La Belle Etoile, aan de oever van de Seine.

• 04 Mei 2019 - 17:38

Ria:

Daar gaat ie weer (ha,ha) .Best al een flinke kop eraf voor de eerste dag. Het weer zal gaandeweg vast wel beter worden dan hier.
    Een goed vervolg en fijne zondag.

• 04 Mei 2019 - 18:36

Marie-Louise:

Dat is een vlotte start!
    Goede reis en geniet er ook dit keer weer van samen!
    Leuk om jullie weer te volgen.
    Groeten, Frans en Marie-Louise

• 05 Mei 2019 - 06:40

Paul En Jeannette:

Hallo Ted en Loes,

Allereerst bedankt dat we weer mogen meegenieten met jullie mooie reis. Fijn te lezen dat de eerste rit goed gegaan is. Fijne voortzetting. Hartelijke groet.

• 05 Mei 2019 - 09:04

Marij En Jaap:

Hallo Ted en Loes, dat wordt weer 8 weken meegenieten van jullie reis. Fijn dat jullie al langs Parijs zijn en nu gaan genieten allereerst van la douce France.
    groetjes Marij en Jaap