Luxemburg is mooi, maar ........... - Reisverslag uit Winsen (Aller), Duitsland van Loes en Ted Keijzer - WaarBenJij.nu Luxemburg is mooi, maar ........... - Reisverslag uit Winsen (Aller), Duitsland van Loes en Ted Keijzer - WaarBenJij.nu

Luxemburg is mooi, maar ...........

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ted

30 Augustus 2020 | Duitsland, Winsen (Aller)

Luxemburg was maar een tussenhalte. Daar gaan we in een voor- of najaar vast nog wel eens heen. Maar voor nu hebben we andere plannen, de oude plannen.

Oorspronkelijk hadden we het plan om naar Mecklenburg-Vorpommern te gaan. Ooit is daarnaast het plan ontstaan voor een rondje door Oost-Nederland (met evt nog een uitstap naar Texel).

De routeplanner geeft voor Diekirch-Ootmarsum een route via Keulen. Ook voor Diekirch-Usedom gaat de route via Keulen. Bij Keulen splitsen de wegen. We hadden dus tot Keulen de tijd, om de knoop door te hakken.

Bij Keulen aangekomen, hebben we voor rechtsaanhouden gekozen. We gaan dus naar Mecklenburg-Vorpommeren.

Na een rit van 510 km zijn we gestopt in Winsen bij Celle. Daar staan we op een camperplaats.

Morgen willen we naar Celle fietsen. Dat heeft een schitterende altstad.

• 30 Augustus 2020 - 20:26

Marie-Louise Brand:

Hallo,
    Een reis met een heel verrassend verloop en dat allemaal door de Corona!
    Fijne tijd in het noorden van Duitsland!
    Wij gaan morgen, op ons gemakje, richting Ardèche.
    Groeten Frans en Marie-Louise.

• 31 Augustus 2020 - 10:24

Ria:

Guten Morgen i.pv. bonjour. Van croissantjes naar Bratwurst. Een hele overgang. Veel plezier. Groetjes Frans en Ria

• 31 Augustus 2020 - 13:58

Paul En Jeannette:

Hallo Ted en Loes,

Hopelijk zal het noorden van Duitsland verstoken blijven van Corona, zodat jullie je vakantie daar zonder problemen verder kunnen voortzetten.

Gr. Paul en Jeannette