Toch maar verder - Reisverslag uit Brønnøysund, Noorwegen van Loes en Ted Keijzer - WaarBenJij.nu Toch maar verder - Reisverslag uit Brønnøysund, Noorwegen van Loes en Ted Keijzer - WaarBenJij.nu

Toch maar verder

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ted

30 Juni 2017 | Noorwegen, Brønnøysund

We zijn toch maar verdergegaan.
A. De camping bleek een bouwplaats met graafmachines en vrachtwagens.
B. Er was een grote groep jongeren aangekomen op de camping. Daardoor werd de druk op de sanitaire voorzieningen veel te groot (15 minuten in de rij om naar het toilet te kunnen gaan).
C (de belangrijkste reden) Er komen nog twee mooie dagen. Daarna wordt het even iets minder. We rijden liever met mooi weer over de kustroute, dan met minder fraai weer.

We zijn vanochtend eerst langs het station van Levanger gereden. Je hebt gelijk, Ria, een mooi gebouw. Daarna zijn we via de E6 verder naar het noorden gereden, tot Gartland, net voor Harran. Daar zijn we de '775' opgedraaid. Die weg bracht ons bij de '17'. Deze '17' bepaalt de komende dagen onze route langs de kust. Na een tijdje noordwaarts te hebben gereden, kwamen we bij onze eerste veerboot, die naar Vennesund. Verder naar Brønnøysund, waar we naar het zuiden zijn afgeslagen, via de '54'. Aan het eind van die weg is de Torghatten, een rots met een merkwaardig gat erin (het lijkt op een tunnel). De wandeling naar dat gat hebben we maar niet gedaan (te oneffen voor een vierkante enkel), maar de camping is prima.

• 30 Juni 2017 - 21:33

M&B:

Dag dag,

Wat een prachtig uitzicht!! Die jongeren lieten jullie toch wel voor bij de toiletten ;)??

Groeten,

Marloes & Bartek

• 30 Juni 2017 - 23:40

Paul En Jeannette:

Hallo Ted en Loes,

Mooie foto's. Het weer ziet er goed uit daar. In Nederland is het erg regenachtig. Verder alles rustig hier.

Gr.

• 01 Juli 2017 - 06:44

Ria:

Hoi

Gisteren tot heel laat nog bij Aafke gewerkt en vannacht de vliegroute gevolgd natuurlijk. Fam. Nauts is zojuist geland. Ga dadelijk de route die jullie hebben gereden op mijn gemak bekijken. Foto's zien er in ieder geval al heel mooi uit.
    Gr. Ria